קורסיקה - אי של הפתעות

קורסיקה – אי של הפתעות

03/06/33

אתם מוזמנים לטיול של חוויות ביעד המפתיע של השנה


כבר אין עוד הרבה מוקדי תיירות שהישראלים לא מכירים, היום כולם טסים ובשפע, אבל כנראה שרובכם עדיין לא הכרתם את קורסיקה.

אז מה הסיבות העיקריות?

  • קורסיקה נחשבת לאחד האיים הכי יפים ברחבי הים התיכון.
  • מעל 1000 ק”מ של רצועות חוף עוצרות נשימה עם מים צלולים.
  • ירוק בכל מקום.
  • אתרי אקסטרים לקניונינג וסנפלינג.
  • מסלולי ההליכה – GR20.
  • ערים וכפרים שקטים ונעימים ללא רעש וצפיפות עירונית.
  • נחשב כיעד תיירותי אירופאי מובחר

למי מתאים הטיול?

שני הטיולים מיועדים לאנשים שאוהבים ספורט, אקסטרים, אתגר וידע.

האתגר בטיולים מתבטא בימי ההליכה: שני הגרסאות הן זהות למעט קטעי ההליכה. בגרסה המאתגרת נעשה מקטע של החלק הצפוני והקשה יותר של המסלול המפורסם GR20 ובגרסה הפחות מאתגרת נלך מקטע של החלק הדרומי של אותו מסלול שחוצה את כל קורסיקה. שניהם מוגדרים ל”מיטיבי לכת”:
המסלול בגרסה המאתגרת– הפרשי הגבהים הם מהווים את הקושי הפיזי. עליות תלולות וירידות תלולות ביומיים הראשונים של ההליכה, היום השלישי של הטרק הוא פשוט יותר. בנוסף ישנם קטעים של הליכה ממש טכנית: הכוונה שאין שביל מסודר וצריך להעזר בידיים על מנת לעבור סלעים ומכשולים ביחד (פשוטים, אין שום דבר שדורש ידע טכני), כיף ענק למי שאוהב טבע ואתגר ומכיר את ההרגשה של המסוגלות והסיפוק הענק שרק השטח יכול להעביר לנו.
כחלק מהשירות שלנו בטיול ניתן להקפיץ תיקים וללכת את היום הראשון עם תיק קטן למים בלבד ולהקל מאוד על ההליכה.
המסלול מתאים לאנשים בכושר סביר, יותר חשוב מהכושר בעלי מוטיבציה גבוה ולא חוששים לחוות קושי קל ולהתמודד מולו.
המסלול בגרסה הרגילה – מתאים למיטיבי לכת, אנשים שמטיילים בישראל ואוהבים ללכת. טרק ברמת קושי סטנדרטית ללא קטעי הליכה טכנית ומתאים לכל מי שאי פעם התנסה בטרק או מעוניין להתנסות.

לו"ז הטיול

הגרסה הרגילה 14/7 - 6/7
הגרסה המאתגרת 5/7 - 26/6 (ייתכן שיזוז יום אחד קדימה)
יום 1
נחיתה באז’קסיו ונסיעה של שעה וחצי למלון בסמוך לתחילת מסלול ההליכה
יום 2

תחילת הליכה מ “col de verde” בעליה של שעה עד לבקתת ההרים “parti” ומשם הלכיה על קו הרכס מסביב לנוף של ים והרים עד לנקודת לינה בבקתה בשם “Refuge d’Usciolu” .

לינה על בסיס הבקתה באוהלים זוגיים.

7 שעות הליכה, 13 ק”מ אורך, 642 הפרש גובה.

יום 3

הליכה לבקתת ההרים “Refuge d’Asinao” בהליכה פתוחה לנוף דרך נחלים ופסגת הר (Monte Incudine (2134 m.

14.5 ק”מ הליכה, 8 שעות, עליה: 845 מטר ירידה: 1065 מטר.

יום 4

יום ההליכה היפה ביותר- עולים לפסגות “”בוולה” (Aigulies de Bavella) (1611 m) אל תוך לונה פארק של סלעים, פסגות משוננות ונופים המוצלחים של האי.

פה נסיים את החלק הראשון שלנו בקורסיקה ונחגוג במסעדה טובה ביחד אחרי שלושת ימי ההליכה בשטח. את הלילה נעביר בכפר ההרים הציורי zonza, כחצי שעה נסיעה.

10 ק”מ הליכה, 7 שעות, 430 מטר עליה, 910 מטר ירידה.

יום 5

לאחר ארוחת בוקר במלון ניסע לפעילות קניונינג מטריפה + אופציה לפעילות טיפוס צוקים, חזרה לzonza למלון.

 

יום 6

לאחר ארוחת בוקר נעזוב את המלון, ניסע למסלול קניונינג מטריף נוסף ומיד לאחר מכן ניסע לנוח על החוף היפה ביותר באי – palombaggia. לינה בעיירת החוף המקסימה porto-veccio, ארוחת ערב על בסיס המטיילים באופן עצמאי באחת מהמסעדות הטובות בעיר.

יום 7

בוקר רגוע באחד החופים היפים ליד העיירה, לאחר מקלחת ניסע לעיירה ההיסטורית והמרשימה Bonifacio. מבצר עתיק על מצוק קירטון שנשבר על הים ששוכנת בתוכו עיירה תיירותית מעניינת שהביקור באי לא שלם בלעדיה. בעיירה נפגוש תושב מקומי שמתמחה ביצירת ליקרים אלכוהוליים מיוחדים וטעימים (וכן, נוכל לטעום כמה שרק נרצה מכולם) זמן חופשי בעיירה וארוחת צהריים עצמאית.
לאחר הביקור בעיירה ניסע לאז׳קסיו הבירה התוססת של קורסיקה ללילה אחרון

יום 8

יום טיסות לישראל דרך יעד ביניים באירופה

 

יום 1

טיסה לבסטיה עם קונקשן ביעד באירופה. הסעה ל- bonifatu לינה במלון לפני שמתחילים את הטרק

 

יום 2

את הטרק נתחיל מוקדם בבוקר בעליה מתונה בעמק לצד נחל מים זורמים ומרעננים עד לבקתה בהרים שם נעשה הפסקה ונאכל ארוחת בוקר. לאחר מנוחה קלה ורחצה בבריכת מים צלולים מדהימה נתחיל בעליה מאתגרת אל הפס bocca murvella בגובה של 1980 מטר וירידה לנקודת הלינה באתר הסקי Haut-Asco. לינה בבית מלון עם כלכלה מלאה (ארוחת ערב, בוקר ואוכל ארוז לצהרי היום לאחר מכן) לינה בחדר מעונות ביחד.
פרטים על מסלול ההליכה: את ההליכה נעשה עם תיקים קטנים על מנת להקל, את התיקים הגדולים נפגוש בערב בנקודת הלינה. הפרשי גבהים : 1600+ , 700-, 5 שעות הליכה, 10 ק״מ.

יום 3

היום הקשה של המסלול. מטפסים לפסגה הגבוהה ביותר בים התיכון – monte cinto2700 מטר (למי שבוחר ניתן גם לוותר על הפסגה ולנוח באוכף). לינה בבקתה בהרים על בסיס אוהלים זוגיים עם מזרוני שטח מתנפחים. פרטים על ההליכה: הפרשי גובה 1230+, 1260-, 8 שעות הליכה, 9 ק״מ.
לא נפגוש את התיקים הגדולים מכיוון שהבקתה נמצאת במקום מבודד ללא גישה לרכב, ניתן להעביר את הציוד בתיקים של עד 40 ליטר על גבי חמורים בתוספת תשלום או להתארגן על תיקים עם הציוד הנחוץ ללילה ערב לפני.

יום 4

 

היום האחרון של הטרק. יום שכולו כיף עם בריכות מים קסומות וצלולות, קפיצות למים ועוד. את ההליכה נסיים בנקודה בה לרכב ההסעות יש גישה, נסיעה של שעה לעיר Corte , בירתה ההיסטורית של קורסיקה. עיר עם מרכז היסטורי למרגלות מצודה מרשימה מוקפת בהרים גבוהים. לינה במלון בעיר. מזל טוב! השלמתם את הימים הקשים ביותר בטרק המאתגר של אירופה. פרטים על ההליכה: הפרשי גובה 780+, 810-. 15 ק״מ , 7 שעות הליכה.

יום 5

מסלול קניונינג רטוב ומלהיב ביותר בסמוך לעיר Corte שכולל גלישות סנפלינג, מגלשות מים טבעיות ומטריפות לתוך בריכות מים קרירות ואומגה של לא פחות מ-45 מטר אורך (!!). בערך 5 שעות בתוך הנחל. נסיעה לעיירת ההרים המקסימה zonza. לינה במלון ברמה טובה על בסיס חדרים זוגיים. ארוחת ערב משותפת במסעדה בכפר.

 

יום 6

מסלול קניונינג מהיפים והמרשימים ביותר בים התיכון ואירופה כולה. שילוב של סנפלינג לצד מפלי מים זורמים, מגלשות מים ונופים עוצרי נשימה. סדר גודל של 5 שעות בתוך הקניון. הסעה לעיירת החוף המקסימה Porto-Vecchio ולחוף היפה והמפורסם ביותר באי – palombaggia. לינה בעיירה במלון על בסיס חדרים זוגיים וארוחת ערב עצמאית באחת ממגוון המסעדות הטובות שבמרכז העיירה.

 

יום 7

בוקר רגוע באחד החופים היפים ליד העיירה, לאחר מקלחת ניסע לעיירה ההיסטורית והמרשימה Bonifacio. מבצר עתיק על מצוק קירטון שנשבר על הים ששוכנת בתוכו עיירה תיירותית מעניינת שהביקור באי לא שלם בלעדיה. בעיירה נפגוש תושב מקומי שמתמחה ביצירת ליקרים אלכוהוליים מיוחדים וטעימים (וכן, נוכל לטעום כמה שרק נרצה מכולם) זמן חופשי בעיירה וארוחת צהריים עצמאית.
לאחר הביקור בעיירה ניסע לאז׳קסיו הבירה התוססת של קורסיקה ללילה אחרון

יום 8

יום טיסות לישראל דרך יעד ביניים באירופה

 

מעוניינים בטיול?
מלאו את הפרטים והירשמו עכשיו

אין סיכוי שלא תצאו מסופקים מהטיול הזה:

קצת על המדריך שלכם

יונתן (יונתי) “הר-כוכב” שטרנברג – מורה דרך מוסמך מומחה לטיולי שטח וטרקים, אגרונום בוגר החוג לקרקע ומים באוניברסיטה העברית ומדריך סנפלינג.
דובר צרפתית.
עסק בהדרכת שטח וחינוך שנים רבות ובהם חוגי סיירות, בית הספר לסיירות והובלת ובניית מסלולים מורכבים בישראל ובעולם.

סרטוני הטיול

ממליצים

5/5

יונתי לוקח אותך למסלולי טיול מדהימים!
יש לו המון ידע והוא קשוב ואחראי.
בסנפלינג ממש הרגשתי תחושת ביטחון, הוא לא ממהר ולא משוויץ, הוא עושה את הכל בצורה מוקפדת ושלווה.

aluma appel
אלומה
5/5

עשינו יום טיול ארוך בהדרכתו של יונתי ל”נהר הנעלם”‘, נחל פרצים ומערת קולונל (כולל סנפלינג במערה). יונתי תפר את הטיול למידותנו בצורה אופטימלית. יונתי סופר נחמד, עם סבלנות אין קץ, המון ידע מעמיק והמון רצון להעשיר את כולם בידע שלו. ממליצים בחום רב.!!!

Yariv Aridor
יריב
5/5

יונתי לקח אותנו לטיול סנפלינג בנחל רחף וזו הייתה חוויה מטורפת.
יונתי אחלה מדריך! עם סבלנות בלי גבול ועם השראת ביטחון, שני דברים שנחוצים כל כך בטיול סנפלינג , במיוחד למי שגולש לראשונה בחייו.
בנוסף לזה שיונתי אדם נעים וחברותי מאד שכיף לצעוד לצדו וגם ידען גדול.
ממליץ עליו בחום!!!

שלמה טאובר
5/5

רוצה לפרגן ליונתן, מכל הלב.
לאחר סיור מוצלח ומהנה ביותר, עם הפתעות כייפיות בגילוי פינות חמד בטבע בהדרכתו ובליווי מדהים של יונתן, במערה נסתרת בצפון עם משפחתי, ביקשתי מיונתן לארגן חוויה מעניינת ובלתי נשכחת נוספת, וכך קיבלתי.
הפעם יונתן ארגן לי ולחבריי עם ילדנו הבוגרים, 20 חבר׳ה, סיור במערה מסתורית ומפעימה בהר סדום.
הליווי, ההסברים, הסבלנות, האחריות בכל האופנים, המקצועיות והחביבות היו מעל ומעבר למשוער.
הכל בחיוך ובנחת.
תענוג אמיתי לטייל עם יונתן וציוותו.
יכולת ההתאמה שלו לכל הגילאים, לכל מצב רוח ומזג אוויר, באווירה כייפית ונינוחה הופכת את החוויה לבלתי נשכחת.
ממליצה בחום וללא שום היסוס, מכל הלב💕

לאה עדיקא
קודם
הבא

/ 5.

דילוג לתוכן